ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΑΝΗΡ Ο ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΕΝΤΟΛΑΙΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΛΗΣΕΙ ΣΦΟΔΡΑ
Marquee by Copy Paste

Σελίδες

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Η τραγωδία του ουμανισμού και οι προγαμιαίες σχέσεις


Ερώτηση: Γιατί δεν επιτρέπονται οι προγαμιαίες σχέσεις;
π.Κ.Σ.: Βρε παιδάκι μου, το κάθε τι έχει μια όμορφη χρήση. Δεν μπορώ να τα χρησιμοποιώ όπως εγώ θέλω. Το κάθε τι έχει μια [όμορφη] χρήση. Και το σώμα [μας] το χρησιμοποιούμε όπως το επέτρεψε ο Θεός. Πολύ απλά…
Και κανείς δεν μπορεί να ενωθεί με κάποιον άλλον χωρίς τη Χάρη του Θεού. Τι είπαμε; [Ποια] είναι η τραγωδία του Ουμανισμού; Μία κοινωνία χωρίς Θεό!

Πώς μπορούν [να ενωθούν]; Ακόμη και δύο αντικείμενα. Πώς μπορεί αυτό το μικρόφωνο να ενωθεί με αυτό το ρολόι, εαν δεν τα κρατώ εγώ με τα χέρια μου; Πόσο μάλλον δύο άνθρωποι. Πώς θα ενωθούν χωρίς να τους ενώνει ο Θεός; Επειδή το θέλουν; Δεν αρκεί το θέλω. Αυτός είναι ο Ουμανισμός. Σε θέλω, με θέλεις! Σου αρέσω, μου αρέσεις! Ποιος [όμως] θα μας ενώσει;
Είναι πάρα πολύ εύκολο μετά [να χωρίσουν]. Να νομίζουν ότι ενώθηκαν και να διαλύονται. Γι’ αυτό διαλύονται! Έτσι, απλά το λέω τώρα. Παρόλο που… για μένα δεν είναι αυτό το κανόνι. Πώς θα ενωθείς δηλαδή; Με ποιον; Ο άλλος είναι σώμα και ψυχή!  Που θα ενωθείς δηλαδή; Επειδή ενώσατε τα σώματά σας… σε μια σαχλαμάρα που λέγετε σεξ; Έτσι! Χωρίς την Αγάπη του Θεού και χωρίς την ένωση των ψυχών, το σεξ είναι μια σαχλαμάρα! Δεν έχει νόημα! Δεν βγάζει τίποτε!
Πώς θα ενωθείς χωρίς τη Χάρη του Θεού; Πώς θα λειτουργείς; Ακόμη και το κείμενο, πρόσεξε! Δεύτερο κεφάλαιο Γενέσεως. Από εκεί ξεκινά ο Θεός. Και τι λέει για τον άνδρα; «προσκοληθήσεται προς τη γυνή αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν». (Γένεσις 2, 22-24) Άκουσε τι λέει… Λέει: «προσκοληθήσεται» και θα γίνουνε «μία σάρκα». Το «προσκοληθήσεται» αναφέρεται στις ψυχές. Και ακολουθεί μετά η ένωση της σάρκας. Είναι δύο πράγματα ο άνθρωπος· σώμα και ψυχή. Βλέπετε; Τόσο λιτό κείμενο!
«Προσκοληθήσεται» ψυχικά, και [μετά] «έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν». Πώς θα γίνει η σάρκα μία, χωρίς να αγαπάς [ενωμένος και ψυχικά]; [Χωρίς] να προσκολλάσαι στον άλλον; Αυτονόητο… Από κεί και μετά είναι μια χρήση του άλλου σωματική. Τον χρησιμοποιείς τον άλλον σωματικά· για να ικανοποιείς τις ανάγκες σου. Είναι για κατανάλωση ο άλλος; Είναι σουβλάκι;
Πορνεία τι σημαίνει; Η άκαιρη, η άνομη χρήση του σώματος του άλλου. Τον χρησιμοποιείς. Τον θεωρείς σάρκα, άρα και εσύ είσαι σάρκα. Κι όταν είναι όλα σάρκα, δεν υπάρχει η Χάρις του Αγίου Πνεύματος, [άρα] δε γίνεται τίποτα!
Γι’ αυτό [ακριβώς] υπάρχει το Μυστήριο του Γάμου. Όπου ολόκληρος ο άνθρωπος καταυγάζεται και χαριτώνεται από τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος. Δεν είναι απλώς να ενωθούμε δηλαδή, να κάνουμε [ένα] ξερό σεξ. Αυτή είναι η ιστορία δηλαδή; Αλοίμονο αν ο γάμος καταλήξει να είναι μόνο αυτό. Είναι και αυτό, αλλά είναι μια άλλη ένωση. Πολύ βαθύτατη ένωση! Όπου μέσα σε αυτή την ένωση -αν σωστά το ξεκινήσεις- όλα τα λεγόμενα προβλήματα του γάμου και αυτά τα ψευτό… – συγγνώμη για τη φράση – ψευτοσεξουαλικά προβλήματα [διαλύονται]. Αν ξεκινήσεις από εκεί πέρα μέσα, που ο άλλος είναι και σώμα και ψυχή και όλα τα ενώνει η Χάρις του Αγίου Πνεύματος, δεν υπάρχουν προβλήματα. Τα άλλα είναι ένα εγωιστικό κοίταγμα του άλλου. Βλέπεις τον άλλον δηλαδή σαν σάρκα. Σαν αντικείμενο. Κρατήστε αυτά τα μεγέθη!
Εδώ τα γεροντάκια είναι ασκητές, αλλά ενδιαφέρονται και γι’ αυτά τα πράγματα. Είχανε και αυτοί πειρασμούς σαρκικούς. Αυτά, κρατήστε τα!
Η εποχή μας ζει από την τραγωδία σήμερα του σεξ και του έρωτα. Το αποκορύφωμα δηλαδή της τραγωδίας του Ουμανισμού, είναι αυτό το πράγμα! Λέει στον άνθρωπο: «κάνε ότι θέλεις!». Μα ο άνθρωπος δεν είναι «κάνε ότι θέλεις». Έχει και σώμα και ψυχή. Πώς θα λειτουργήσουνε αυτά δηλαδή; Και μάλιστα έχουνε θολώσει το μυαλό των παιδιών μας. Στην κυριολεξία [το έχουνε θολώσει] με το θέμα του έρωτα! Το έχουνε θολώσει! Δεν μπορούνε τα παιδιά να σκεφτούνε! Να δουν κάτι άλλο! Τα μοντέλα είναι τελείως λανθασμένα! Και πρέπει πραγματικά να στραφούμε σε μια άλλη κατανόηση. Έστω, να το πω έτσι και ανθρώπινη κατανόηση. Ότι ο άλλος δεν είναι αντικείμενο. Έληξε!!! Δεν είναι αντικείμενο (πώς να το κάνουμε;), που θα τον εκμεταλλευτώ, γιατί έχω την ευκαιρία να τον εκμεταλλευτώ ή θα παίξω μαζί του!
Τα λέω πολύ απλά, λοιπόν! Είναι η γλώσσα όχι απλώς της Γραφής μόνο, [είναι] η γλώσσα το πώς σέβομαι τον άλλον!
Πόσες κοπέλες έρχονται και μου λένε… Το λέω έτσι ειλικρινά, στην εξομολόγηση κεντρικό θέμα είναι. «Γνώρισα ένα αγόρι και μου λέει ότι θέλει να κάνουμε σεξ.» Έτσι εν ψυχρώ το λέω. Και εγώ ρωτάω: «Σε αγαπάει;» Μου λέει: «Ναι, με αγαπάει!» Λέω: «Επειδή [σου] το είπε; Καλή διαφήμιση κάνει… [Αν είναι έτσι], να το αποδείξει!» Μου λέει: «Πώς θα το αποδείξει;» «Να σου δώσω τα κόλπα», της λέω. «Από κόλπα εδώ είμαστε γεμάτοι.» Λέει: «Πες, πατέρα, το κόλπο.» Λέω: «Κοίταξε, το κόλπο είναι δοκιμασμένο. Εγώ τουλάχιστον το δοκίμασα τριάντα δύο χρόνια. Και είναι χάι-φάι. Δηλαδή γι’ αυτόν που το έκανε, ποσοστά επιτυχίας εκατό τοις εκατό.» Μου λέει: «Πες το! Καίγομαι!» Λέω: «Πολύ απλό! Περίμενε. Τόσο απλό. Είπε ότι σε αγαπάει; Αγαπάω σημαίνει κάνω κάτι για σένα χωρίς να περιμένω πληρωμή. Δηλαδή αν αγαπάω έναν φτωχό, δεν θα του πω δώσε μου και δέκα ευρώ… Γιατί να μου δώσει; Λοιπόν, δε μου λες φίλε μου, με αγαπάς; Ναι. Μπράβο. Να με αγαπάς τσάμπα. Τι σημαίνει; Να με αγαπάς τσάμπα. Χωρίς να πάρεις τίποτα από εμένα. Αν αυτός πει, μα… και σου… και μου… και τι… και ξέρεις είμαι άντρας και έχω ανάγκες, [τότε] πήγαμε στην κατανάλωση, ε; Να σε αγαπάει τσάμπα.» Μου λέει: «Θα τον χάσω.» «Τι να τον κάνεις;», λέω. «Αυτός είναι έμπορος. Θα σου φύγει μετά αφού σε χρησιμοποιήσει. Σαν το σουβλάκι. Το χαρτάκι πετάς μονάχα κάτω και ησυχάζεις, ε; Και βρωμίζεις και τον κήπο. Έχω λάθος; Λοιπόν, η μέθοδος αυτή, που είναι η μέθοδος της Εκκλησίας είναι τόσο απλή! Δοκιμασμένη για μένα τριάντα δύο χρόνια! Ποσοστό επιτυχίας εκατό τοις εκατό! Κι όλα τα ανδράκια το βάζουν στα πόδια. Γιατί δεν αντέχουνε χωρίς κατανάλωση. Έτσι;» Και [της λέω]: «Γλυτώνεις και από ένα μπελά! Εεε; [Γιατί] θα σε άφηνε μετά! Πρόσεξε! Αν σε αγαπάει, θα μείνει! Και μετά θα το δούμε. Μετά θα το πάμε παρακάτω. Θα το κουβεντιάσουμε. Είναι ωραία κουβέντα μετά. Πολύ ωραία κουβέντα!»
Ερώτηση: Και γιατί ο αυνανισμός θεωρείται αμαρτία;
π.Κ.Σ.: Μέσα στο ίδιο πλαίσιο είναι [κι αυτό]. Δεν μου λες; Την πλάτη σου την ξύνεις χωρίς λόγο; [Λοιπόν], όπως το έβαλε ο Θεός θα κάνεις ό,τι κάνεις… Θα με αναγκάσεις τώρα, όχι να χυδαιολογώ, αλλά να κάνω και σεξουαλικές αναλύσεις, [που] δεν έχει νόημα. Αυτή η ιστορία, είναι η απόλυτη έκφραση του απόλυτου εγωιστή! Είναι η έκφραση στα πνευματικά του ναρκισσισμού. Αυτός που αγαπάει τον εαυτό του, και ικανοποιείται με τον εαυτό του! Τι τρέλα είναι αυτή; Μα τι τρέλα είναι αυτή (!!!); Το προηγούμενο ήταν η χρήση του άλλου, αυτό είναι η χρήση του εαυτού σου. Για να ικανοποιήσεις τι; Με τι αποτέλεσμα; Δεν έχω να πω κάτι άλλο!
Το παραπάνω κείμενο αποτελεί απόσπασμα ομιλίας του πρωτοπρεσβύτερου Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου, που έγινε στα πλαίσια των καλοκαιρινών νεανικών αναζητήσεων το 2003 και απαντάει στα ερωτήματα των προγαμιαίων σχέσεων και του αυνανισμού.
www.sarkamia.g

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...