ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΑΝΗΡ Ο ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΕΝΤΟΛΑΙΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΛΗΣΕΙ ΣΦΟΔΡΑ
Marquee by Copy Paste

Σελίδες

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Πρωτοπρεσβύτερος Ευάγγελος Στασινόπουλος


Στον Πρωτοπρεσβύτερο  Ευάγγελο Στασινόπουλο, πνευματικό μου οδηγό και πολύ Σεβαστό μου Γέροντα από της παιδικής μου ηλικίας έως και της  ημέρας  που  αξιώθηκα  το  Άγιο, Αγγελικό και Σωτήριο  Σχήμα  της  Ουράνιας  και  Μοναχικής  Πολιτείας.
Την  Δάδα  την  πνευματική  και  ολόλαμπρη  από το φως  του ανέσπερου Ηλίου του  Σωτήρος  Χριστού, τον  ακάματο  εργάτη του  αμπελώνα  του  Κυρίου  μας  Ιησού.
Τον Άνθρωπο που με οδήγησε στο  Στάδιο του Αγώνα και της Μετανοίας,  που  μου  μετέδωσε  τον  Φόβο του  Θεού  και  την πολύ  αγάπη  του  στην  Εκκλησία  του  Χριστού.
Τον Πνευματικό  μου Πατέρα   που  λίγες  ημέρες  πριν  από  το Ουράνιο του ταξίδι για την μεγάλη και Αιώνια συνάντηση του με τον Πλάστη και  Δημιουργό  του  που  σε  όλη  του  την  Ζωή διακόνησε, σε μία πάρα  πολύ  σύντομη  τελευταία  τηλεφωνική επικοινωνία   που    είχαμε   μου   κατέθεσε  τα  εξής   δύο  πολύ σημαντικά  για  εμένα  πράγματα :
« Παιδί μου Δανιήλ την ευχή μου να έχεις και να επιτελείς τα Ιερά  Μυστήρια  με  πάρα  πολύ  Φόβο  Θεού ».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...